Przekształcaj dane
w wiedzę
Document Repository Intelligent Search
DoRIS to zaawansowany system, który dzięki mechanizmom sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego trafnie typuje przeszukiwane dokumenty
w repozytorium, selekcjonuje ich treść oraz nadaje unikalne atrybuty.
Pozwala organizacjom na przejście z ręcznej, czasochłonnej pracy na automatyczne czytanie tekstu i podejmowanie szybkich decyzji.
Rozwiń możliwości narzędzia
Precyzyjne dotarcie do dokumentów zawierających odpowiedź na Twoje pytania.
Dzięki "rozumieniu" zawartości dokumentu, rozumieniu intencji zapytania, system znajduje dokumenty najbardziej odpowiadające zapytaniu Użytkownika.
DoRIS - unikalne funkcjonalności
Klasyfikacja dokumentu
W firmach znajdują się ogromne ilości nieustrukturyzowanych danych (e-maile, prezentacje pdf, grafiki), które są niewykorzystane ponieważ lub wymagają ręcznego wyszukania. Automatyczna klasyfikacja dokumentów (na poszczególne kategorie) nadaje im odpowiednią strukturę, dzięki czemu nie tracisz czasu na ręczne katalogowanie /oznaczanie/, a wyszukiwanie w konkretnym katalogu danych jest znacznie łatwiejsze.
Dzięki DoRIS błyskawiczniewyszukaszsklasyfikujeszodkryjeszpodobieństwa i różnice w dokumentach i repozytoriach informacji
Wyszukiwanie dokumentów podobnych
do wzorcowego dokumentu.
Szybki algorytm przeszukiwania dysku pozwala na odnalezienie dokumentów podobnych, co pozwala na wykorzystanie już istniejących treści.
Oszczędzamy w ten sposób na pracy, którą wykonujemy tylko dlatego, że nie mamy świadomości istnienia rezultatów w danym obszarze.
Eliminacja duplikatów
W repozytorium często znajduje się ogromna ilość duplikatów, które niepotrzebnie zajmują miejsce na dysku. Szybki algorytm przeszukiwania dysku pozwala ich odnalezienie i usunięcie.
Rekomendacje
Na podstawie profilu użytkownika i historii przeglądania, system wyszukuje dokumenty, którymi użytkownik może być zainteresowany lub, które mogą przydać się w wykonywaniu jego obowiązków.
Streszczenie / podsumowanie dokumentu
do ich najważniejszych treści / zawartości.
Przeczytanie dużej ilości tekstu i dotarcie do istotnych informacji zajmuje dużo czasu
i może być wyczerpujące. Dzięki funkcji automatycznego streszczenia, z tekstu wydobywane są tylko niezbędne informacje.
Automatyczne przypisywanie słów kluczowych
Tradycyjne wyszukiwarki oparte na słowach kluczowych wprowadzanych przez użytkownika mogą być nieefektywne, ze względu na naturalną tendencję użytkowników do minimalizacji wysiłku, który nie prowadzi do rezultatów przynoszących natychmiastową korzyść. System generując słowa kluczowe wypełnia lukę związaną z opisem dokumentu.
Wyszukiwanie poznawcze / semantyczne / według znaczenia słów
Dzięki wyszukiwaniu kognitywnemu, możesz wyszukiwać treści nie ujęte bezpośrednio w samych słowach kluczowych oraz opisane przy pomocy innych niż użyte w zapytaniu frazy, np.: dokumenty zawierające semantycznie podobne słowa, pojęcia, relacje.
Dodatkowe funkcjonalności
Cechy
OCR
Metadane
encji nazwanych.
Automatyczne katalogowanie
Zautomatyzowane katalogowanie dokumentów (na podstawie kategorii definiowanych elastycznie przez użytkownika).
Rekomendacje
Wydobywanie treści
Inteligentne wydobywanie treści dokumentu (automatyczne podpowiadanie słów kluczowych opisujących dokument).
Repozytorium
Wyszukiwanie
Historia
Tagowanie
Automatyczne streszczenie
Automatyczne streszczenie dokumentów pozwalające wydobyć z obszernych dokumentów najbardziej istotny kontekst.
Korzyści biznesowe

Jakie korzyści dla Twojej organizacji może dać DoRIS?
Zostaw nam wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą, aby pokazać możliwości produktu.