Stwórz przemyślane witryny internetowe
i inteligentne aplikacje mobilne

Potrzebujesz rozwiązania, które zapewni Ci odpowiednią i aktualną wiedzę? Rozumiemy! Jesteśmy by pomóc.

Oferujemy rozwiązanie zależności łączących biznes ze światem IT. Wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe analizujemy zachowania klientów w aplikacjach internetowych i mobilnych. Rozszerzamy tradycyjne sposoby analizy zachowań klientów dając natychmiastowe, automatyczne informacje, dzięki którym poprawisz jakość obsługi klientów Twojej firmy oraz otrzymasz dane potrzebne do zoptymalizowania procesu obsługi.

Customer Experience Analytics

Narzędzie do analizy zachowań klientów online

Trafne spostrzeżenia są w zasięgu ręki

System Glassbox do analizy doświadczeń klientów jest w pełni konfigurowalny.

Zautomatyzowane analizy prowadzone są w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem uczenia maszynowego.

Dostępnych jest wiele predefiniowanych typów raportów. Wizualne przedstawienie miar jest nieszablonowe, jednocześnie można je całkowicie dostosować do Twoich potrzeb.

Oferujemy rozwiązanie będące wspólną platformą dla biznesu i IT. Z jednej strony zespół IT używa narzędzi do monitorowania zdarzeń technicznych, lecz bez zrozumienia ich rzeczywistego wpływu na biznes. Zespół biznesowy, z drugiej strony, wykorzystuje tradycyjne narzędzia analityczne do monitorowania swoich kampanii i analizy ruchu w witrynach internetowych za pomocą kluczowych wskaźników wydajności, ale brakuje im zrozumienia wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z witryną bądź aplikacją mobilną firmy.

Małe zmiany mogą mieć duży wpływ na Twój biznes

 

Zarządzanie ryzykiem i zgodnością z przepisami prawa

Organy regulacyjne wymagają zgodności opracowanego modelu biznesowego z przepisami prawa. Zgodność jest obowiązkiem wszystkich - więc potrzebne jest rozwiązanie stosowane przez całą organizację oparte na precyzyjnej i rzetelnej analizie danych

Glassbox zapewnia zgodność z przepisami na poziomie korporacyjnym z wykorzystaniem oprogramowaniu do cyfrowego zarządzania ryzykiem. Dzięki możliwości rejestrowania i przechowywania każdej sesji w witrynie i aplikacji Twoja organizacja jest w każdej chwili gotowa do audytu.

Ponieważ Twoje systemy z czasem będą ewoluować, aby dostosować się do postępu technologicznego, możesz liczyć na to, że Glassbox zapewni niezawodne rozwiązanie chroniące twoje dane przez wymagany okres czasu. Im więcej uwagi poświęcisz swoim potrzebom w zakresie bezpieczeństwa dziś, tym mniej będziesz miał problemów jutro.

Narzędzie do analizy zachowań klientów online
Narzędzie do analizy zachowań klientów online

Optymalizacja obsługi klienta

Jeżeli cyfrowa podróż klienta zostanie przerwana przez jakikolwiek błąd, w Twoim interesie leży szybkie zdiagnozowanie problemu i znalezienie trwałego rozwiązania. Jest to niezwykle trudne bez dotarcia do kompletnych danych i ich rzetelnej analizy.

Dzięki udostępnianemu przez Glassbox otwartemu interfejsowi API przedstawiciele centrum telefonicznego zyskują taki sam dostęp do niezbędnych informacji, jakie ma dział IT poprzez natychmiastowy wgląd do zapisu sesji, co pomaga przyspieszyć diagnozę i znalezienie rozwiązania.

Zwiększ zdolność centrum kontaktowego do rozwiązywania problemów, pytań lub potrzeb klienta za pierwszym razem, bez konieczności dalszych działań

Skróć czas połączenia z centrum obsługi klienta dzięki funkcji odtwarzania sesji w czasie rzeczywistym.

Sesje cyfrowe można odtworzyć zaledwie 3 sekundy po ich rozpoczęciu.

Nie trzeba udostępniać ekranów ani przejmować kontroli nad komputerem. Pracownicy call center widzą sesję dokładnie tak samo, jak klienci, i mogą prowadzić ich krok po kroku, aby uzyskać szybsze rozwiązanie. Ponadto, umożliwiając dostęp do sesji klienta, użytkownik lub rozmówca nie musi już czekać na informacje od zespołu pomocy technicznej, chyba że jest to absolutnie konieczne. Krótszy czas połączenia z pewnością oznacza bardziej zadowolonych klientów i ogólnie większą satysfakcję klientów w dłuższej perspektywie.

Zdobądź prawdziwy obraz zachowań klientów poprzez wizualizację sesji oraz automatyczną analizę danych

Korzystając z powtórek sesji oraz interpretacji danych prowadzonej w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz uczenia maszynowego, łączymy działy IT i Analiz oraz odkrywamy obraz interakcji klienta z Państwa firmą

Potrafimy precyzyjnie wskazać problemy klienta, problemy techniczne, trendy i wiele więcej.

Narzędzie do analizy zachowań klientów online
Narzędzie do analizy zachowań klientów online

Zoptymalizuj formularze na stronach internetowych

Uzyskaj potrzebne dane na temat obsługi klienta w kanałach cyfrowych badając ilość i jakość interakcji w każdym z elementów witryny - niezależnie od tego, czy jest to pole, link, baner lub element specyficzny dla Twojej platformy.

Oceń doświadczenia klienta z systemem pracującym online w czasie rzeczywistym

Bardzo ważne jest, aby móc obserwować interakcje klientów z Twoją witryną lub aplikacją mobilną.

Niedokończone transakcje online to nie tylko utrata przychodów. Mogą one również wpłynąć na lojalność klientów i wyniki badań lojalności klientów.

Aby zoptymalizować obsługę klienta online, wykrywamy każdy problem mający wpływ na transakcje online i potrafimy podać dokładną kwotę pieniędzy, którą miał zamiar wydać klient.

Wykorzystaj potęgę elektronicznych „szarych komórek” w działaniu!

Narzędzie do analizy zachowań klientów online

Kontakt z Ekspertem

Chcesz wiedzieć więcej jak zwiększyć współczynnik konwersji strony internetowej?
Skontaktuj się z naszym ekspertem.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie
oraz przedstawienia oferty marketingowej BI Insight S.A. Pełną treść Klauzuli Informacyjnej.